menu Created with Sketch. times Created with Sketch.
search Created with Sketch.
user Created with Sketch.
cart Created with Sketch. 0 Ostoskorin
user Created with Sketch. Kirjaudu sisään
cart Created with Sketch. 0 Ostoskorin

HINNAT JA MAKSU
Hinnat kaupassa ilmoitetaan sisältäen arvonlisäveroa, jos et valitse muuta. Kassassa kaikki tiedot sisältävät arvonlisäveron eriteltyinä erikseen.

Pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa hintoja olosuhteissa, joihin emme voi vaikuttaa (esimerkiksi valuutan muuttuessa, sisäänosto- tai valmistushintojen noustessa tai arvonlisäveroa korotettaessa).

Yllä mainitun lisäksi pidätämme itsellämme oikeuden peruuttaa tilauksia, joissa tuote on selvästi väärin hinnoiteltu.

Klarna Checkout tarjoaa sinulle turvallisen maksutavan.  

TOIMITUSEHDOT
Varastossa pitämämme tuotteet lähetämme 10 työpäivän kuluessa.

Jos tuotteen toimitus viivästyy sovittua toimitusaikaa pidempään, tai pidempään kuin kohtuudella voidaan pitää normaalina toimitusaikana, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin mahdollisimman pian. Siten voimme nopeasti ja yksinkertaisesti selvittää syytä viivästymiselle.

Tilatut tuotteet voidaan hakea maksutta Profilservicestä, Linköpissä, tai lähettää DHL:n välityksellä lähimpään Servicepointiin.

DHL:n rahtimaksu on 99 SEK.

KATUMISOIKEUS/REKLAMAATIO
Asiakkaan ostaessa tuotteita verkkokaupasta hänellä on aina 14 päivän katumisoikeus voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaan. 

Tämä merkitsee, että asiakkaalla on oikeus katua ostostaan ilmoittamalla tästä PROFILSERVICE 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas tai asiakkaan edustaja on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruuttamisaika).

Peruuttamisaika ei koske vaatteita, jossa on oma nimi painettuna!

PALAUTUKSET
1. Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa lähetyspäivämäärästä.  

2. Palautus on lähetettävä takaisin alkuperäisessä pakkauksessa, kunnolla taitettuna ja alkuperäisessä kunnossa (ei likainen, ei rikkinäinen pakkaus).

3. Kopio laskusta, tilausnumero tai lähetyslista on oheistettava (useammat, jos tuotteet ovat useammasta eri tilauksesta).

PALAUTUKSET, YKSITYISHENKILÖT
Yksityishenkilöiden ostoksiin sovelletaan Ruotsin lakia etäostosta.

REKLAMAATIO, OIKEUS- TAI YKSITYISHENKILÖ
Tuotteen ollessa virheellinen, vioittunut tai väärin toimitettu, ota yhteyttä meihin osoitteessa ”info@profilservice.se” saadaksesi lisäohjeita.

Virheellinen tai vioittunut tuote on reklamoitava 14 päivän kuluessa. Kun virheellinen tai vioittunut tuote palautetaan Profilservice vastaa rahdista. Tuote on palautettava hyvin paketoituna ja alkuperäisessä pakkauksessa, mukaan on liitettävä kuvaus tuotteen viallisuudesta.

MAKSUNPALAUTUS
Mahdollisessa maksunpalautuksessa koko ostosumma palautetaan Klarna.se:n kautta heti Profilservice vastaanotettua palautetut tuotteet.

HAKEMATTA JÄTETYT PAKETIT

Emme vastaa paketeista, joita ei haeta kohtuullisessa ajassa. Emme myöskään vastaa meille palautetuista hakematta jätetyistä paketeista. Jos paketti palautetaan siksi, että et ole hakenut sitä, sinä vastaat kuljetusriskeistä ja maksat rahtimaksun. Siksi on tärkeää, että haet paketin, vaikka olisitkin katunut ostostasi.

Jos asiakkaana et ole ehtinyt hakea pakettia, mutta haluat tuotteen, maksat itse toisen lähetyksen rahtimaksun.

RIIDAT

Haluamme aina, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tarjoamiimme tuotteisiin ja palveluihin. Siksi periaatteenamme on ensi kädessä ratkaista mahdolliset erimielisyydet tavalla, joka on eduksi molemmille osapuolille. Jos emme pyrkimyksistämme huolimatta onnistu tässä suosittelemme, että pyydät Allmänna Reklamationsnämndeniltä (ARN) (Ruotsissa) riippumatonta tutkintaa. Noudatamme ARN:n suosituksia.